دوربین مداربسته بولت برایتون

دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت برایتون

دوربین مداربسته بولت برایتون با طراحی و ظرافت عالی و قیمت مقرون به صرفه در هر محیطی مناسب است. دوربین بولت برایتون را قابلیت‌های هوش مصنوعی، مادون قرمز، نصب و راه اندازی آسان و… نسبت به سایر برندها متمایز ساخته است. البته بسته به این که از کدام یک از دوربین های بولت برایتون استفاده نمایید، عملکرد متفاوتی را می توانید، دریافت نمایید. در ادامه به بررسی انواع دوربین مداربسته بولت برایتون، مشخصات و بررسی کیفیت هر کدام بپردازیم.

انواع دوربین مداربسته بولت برایتون

دوربین بولت برایتون را بر اساس نوع تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت دوربین و… می توان به انواع مختلفی تقسیم نمود. بر اساس تکنولوژی دوربین مداربسته بولت به دو دسته دوربین تحت شبکه و دوربین آنالوگ تقسیم می شود. از نظر نوع لنز دوربین مداربسته بولت به سه دسته زیر تقسیم می شود:

  • دوربین بولت با لنز فیکس
  • دوربین بولت با لنز وریفوکال
  • دوربین بولت با لنز موتورایز

دوربین مداربسته بولت از نظر نوع کیفیت تصویر نیز به 2 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و… تقسیم می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه انواع دوربین مداربسته مراجعه نمایید و تمامی محصولات را به همراه نمونه تصویر مشاهده نمایید.

مزایای دوربین مداربسته بولت برایتون

دوربین مداربسته بولت مزایای زیادی را نسبت به سایر برندها دارد. یکی از مهم ترین مزایای آن سیستم انتقال تصویر داخلی برایتون است. شما با استفاده از محصولات برایتون می‌توانید تصاویر دوربین مداربسته را با بالاترین کیفیت بدون هیچگونه قطعی دریافت نمایید و این سرور که توسط شرکت دوربین بازار به صورت اختصاصی طراحی و اجرا شده است، مزایای زیادی را برای شما فراهم می‌نماید. از جمله مزایای دیگر دوربین مداربسته بولت برایتون را می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درجه حفاظت IP66 و محافظ در برابر عوامل زیست محیطی
  • پشتیبانی از مادون قرمز و IR برای ثبت تصاویر در شب
  • امکان چرخشی و حرکت دوربین در زوایای مختلف
  • قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی و شناسایی چهره در برخی از سری‌ها
  • سهولت نصب و کاربرپسند بودن

تفاوت دوربین دام و بولت برایتون

دوربین مداربسته دام برایتون با دوربین مداربسته بولت از لحاظ شکل ظاهری، نوع تکنولوژی، نوع لنز و… باهم تفاوت دارند. هر دو دوربین را می‌توانید در جنس بدنه فلزی و پلاستیکی تهیه نمایید. دوربین مداربسته بولت قابلیت نصب در هر فضایی را دارد درحالی که دوربین مداربسته دام برایتون در بیشتر مواقع به دلیل شکل ظاهری امکان نصب بر روی سقف را دارند. اگر تمایل دارید دوربین را در شرایطی نصب نمایید که در معرض دید عموم قرار دهید تا خود مانعی از ورود افراد سارق باشد، بهتر است از دوربین مداربسته بولت استفاده نمایید ولی اگر قصد دارید از دوربین را خارج از دید و کنترل دستی مخاطب یا سارقین قرار دهید، بهتر است از دوربین مداربسته دام استفاده نمایید. زیرا به دلیل شکل ظاهری این نوع دوربین امکان دستکاری توسط هیچ کاربری فراهم نمی‌شود.

قیمت دوربین مداربسته بولت برایتون

قیمت دوربین بولت برایتون به دلیل ساخت ایران بودن و تولید در کارخانه شرکت دوربین بازار از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. متناسب با نوع تکنولوژی و قابلیت هرکدام قیمت آن نیز متفاوت است ولی از مزایای تولید ساخت ایران می‌توان به با ثبات بودن نرخ قیمت محصولات دوربین بازار اشاره نمود. برای دریافت لیست قیمت دوربین مداربسته بولت برایتون به صفحه درخواست لیست قیمت محصولات دوربین بازار مراجعه نمایید و درخواست خود را ارسال نمایید.

خرید دوربین مداربسته بولت برایتون

برای خرید انواع دوربین مداربسته بولت برایتون می‌توانید بعد از دریافت لیست قیمت محصول مورد نظر خود، با کارشناسان فنی و فروش ما صحبت نمایید و راهنمایی لازم را در خصوص انواع دوربین مداربسته برایتون متناسب با فضا و نیاز خود دریافت نمایید. تیم فنی دوربین بازار در تمام مراحل خرید، نصب و راه اندازی در کنار شما می باشد و شما با خرید از شرکت دوربین بازار می توانید گارانتی، ضمانت و پشتیبانی دوربین بازار را دریافت نمایید.

ramtin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *