دوربین مداربسته دام برایتون

دوربین مداربسته دام

دوربین مداربسته دام برایتون

دوربین مداربسته دام برایتون بر خلاف سایر برندها به گونه‌ای طراحی و تولید شده است که در محیط‌های داخلی و خارجی می‌توان از آن استفاده نمود. این دوربین را در انواع مختلفی از نظر تکنولوژی، رزولوشن دوربین و کیفیت آن می‌توان مشاهده نمود. در ادامه این مطلب به بررسی انواع دوربین مداربسته دام، لیست قیمت و مشخصات بهترین نوع دوربین دام برایتون می‌پردازیم.

انواع دوربین مداربسته دام برایتون

انواع دوربین مداربسته  زیر نظر کارشناسان خبره و حاذق دوربین بازار با توجه به استانداردهای جهانی تولید می‌شوند. تولید دوربین مداربسته دام برایتون به دلیل تنوع زیادی که در رزولوشن، جنس و نوع لنز دارد، حق انتخاب شما را افزایش می دهد. این دوربین از نظر نوع تکنولوژی به دو دسته دوربین مداربسته دام آنالوگ و دوربین مداربسته دام تحت شبکه تقسیم می‌شوند. از نظر نوع لنز، دوربین دام برایتون به سه دسته زیر تقسیم می شود.

  • دوربین دام با لنز فیکس
  • دوربین دام با لنز وریفوکال
  • دوربین دام با لنز موتورایز

همچنین این امکان برای شما وجود دارد دوربین دام برایتون را بر اساس میزان رزولوشن آن در انواع مختلف 2 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و… خریداری نمایید.

دوربین دام فلزی برایتون

دوربین دام فلزی برایتون برای آن دسته از پروژه کارانی در خط تولید دوربین بازار تولید شده است، که قصد دارند از این نوع دوربین برای محیط خارجی تحت شرایط انواع عوامل زیست محیطی استفاده نمایند. این نوع دوربین از درجه حفاظت بسیار بالایی برخوردار است و شما می‌توانید با اطمینان در هر مکانی که امکان نصب وجود داشته باشد از آن استفاده نمایید. در فیلم زیر شما می توانید دوربین مداربسته دام فلزی برایتون را که تحت شرایط آتش سوزی قرار گرفته است و همچنان کار می کند را مشاهده نمایید. این دوربین توسط یکی از مشتریان دوربین بازار برای واحد خدمات پس از فروش دوربین بازار برای تعویض بدنه آن ارسال شده است.

انواع محصولات دوربین مداربسته دام را در این لینک ملاحظه بفرمایید.
ramtin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *