دوربین مداربسته HD

دوربین مداربسته HD

دوربین مداربسته HD

دوربین مداربسته آنالوگ HD با وجود اینکه نسل قدیمی از تجهیزات نظارت تصویری محسوب می‌شود، ولی همچنان طرفداران خاص خود را دارند و بسیاری از پروژه‌کاران در طی سال‌های متمادی تنها از این نسل از تکنولوژی در پروژه‌های خود استفاده می‌نمایند. در ادامه به مزایای استفاده از این نوع دوربین، انواع دوربین مداربسته آنالوگ، بهترین برند دوربین مداربسته آنالوگ و… می‌پردازیم.

انواع دوربین مداربسته HD

خارج از بعد تکنولوژی دوربین مداربسته HD را به دسته‌های متفاوتی می‌توان تقسیم نمود. از نظر شکل ظاهری به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند.

  • دوربین مداربسته دام آنالوگ
  • دوربین مداربسته بولت آنالوگ

لنز دوربین مداربسته آنالوگ HD

از نظر لنز نیز می‌توان دوربین مداربسته آنالوگ را به سه دسته دوربین مداربسته آنالوگ فیکس، دوربین مداربسته آنالوگ وریفوکال و دوربین مداربسته آنالوگ موتورایز تقسیم نمود. همچین بر اساس کیفیت می‌توان به دسته‌های مختلفی این نوع دوربین را تقسیم نمود.

  • دوربین مداربسته آنالوگ 2 مگاپیکسل
  • دوربین مداربسته آنالوگ 5 مگاپیکسل
  • دوربین مداربسته آنالوگ 8 مگاپیکسل
  • و…

برای مشاهده انواع دوربین مداربسته و آشنایی با قابلیت‌های هر کدام به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید و مشخصات فنی کامل را دریافت نمایید.

بهترین برند دوربین مداربسته HD

از آنجایی که این نوع تکنولوژی دوربین مداربسته سال‌های زیادی است در حوزه تجهیزات مداربسته وجود دارد، برندهای زیادی هستند که در سبد محصولات خود این نوع دوربین را موجود دارند. نکته‌ای که باید در خرید این نوع دوربین توجه نمایید، کیفیت تصویر و سیستم انتقال تصویر آن است. اکثر برندهای معروف به دلیل استفاده از سرور انتقال تصویر خارجی، نمی‌توانند در تمام شرایط پاسخگوی نیاز شما باشند و شاهد اختلال در انتقال تصویر این نوع برندها هستیم و ممکن است در مدت زمان زیادی این اختلال و قطعی در انتقال تصویر باقی بماند.

دوربین مداربسته آنالوگ HD برایتون از آن جهت بهترین برند شناخته شده است که در طول استفاده از این نوع دوربین شما تحت هیچ شرایطی با قطعی یا اختلال در انتقال تصویر مواجه نمی‌شوید، استفاده از سیستم انتقال تصویر داخلی یا P2P علاوه بر کاهش هزینه شما بالاترین سرعت و با کیفیت‌ترین تصویر را به شما ارائه می‌دهد.

مزایای دوربین مداربسته HD

با این که نسل جدیدی از دوربین‌های مداربسته وارد بازار شده است که قابلیت‌های بسیار بیشتری از دوربین مداربسته آنالوگ را ارائه می‌دهد ولی هنوز مزیت‌هایی در دوربین مداربسته آنالوگ وجود دارد که کاربر را مجاب به استفاده از این نوع دوربین می‌نماید. از جمله مزایای دوربین مداربسته آنالوگ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

هزینه پایین دوربین مداربسته آنالوگ HD نسبت به تحت شبکه

یکی از مزایای استفاده از این نوع دوربین هزینه‌های آن است. دوربین مداربسته آنالوگ با قیمت بسیار پایین‌تر از دوربین تحت شبکه عرضه می‌شوند و شما با هزینه بسیار مقرون به صرفه می‌توانید تجهیزات نظارت تصویری را در محیط خود مستقر سازید.

سادگی اجرای دوربین‌های آنالوگ HD

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از پروژه کاران از سیستم دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می کنند سادگی و کاربرپسند بودن آن است. اجرای پروژه های آنالوگ نسبتا آسان است و به سادگی می‌توان با اتصال یک دوربین به دستگاه ضبط تصویر، تصاویر را برای دستگاه ضبط تصویر ارسال  و ذخیره نمود. تنظیم و کار کردن با این سیستم بسیار ساده و راحت است.

ایجاد مانیتورینگ کاربردی

با به کار گرفتن دوربین مداربسته آنالوگ یا HD شما می‌توانید با راحتی بیشتری عملیات مانیتورینگ کلیه فضای مورد نظر خود را انجام دهید و تصاویر را با وضوح بیشتری دریافت نمایید. مخصوصا در مکان‌های تجاری که سال‌های زیادی برای نظارت وجود دارد، می‌توانید تصاویر را به صورت یکجا با کیفیت بالا مشاهده نمایید.

قیمت دوربین مداربسته آنالوگ HD

دوربین مداربسته آنالوگ نسبت به سایر دوربین‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار است و همین موضوع جزء مزیت آن حساب می‌شود. البته در این میان هستند شرکت‌هایی که به دلیل وارداتی بودن محصولات خود، قیمت خارج از عرفی را ارائه می‌دهند. حتما به این مورد توجه کنید که شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین دوربین را از برخی شرکت‌های داخلی تهیه نمایید. دوربین مداربسته آنالوگ برایتون با قیمت مناسب و کیفیت ایده‌آل به بازار عرضه می‌شود. برای مشاهده لیست کامل دوربین مداربسته برایتون به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.

نمونه تصویر دوربین مداربسته آنالوگ HD

اگر بخواهیم نمونه تصویر دوربین مداربسته آنالوگ را با دوربین مداربسته تحت شبکه مقایسه کنیم، پیشنهاد می‌کنیم تصویر زیر را مشاهده نمایید. البته ناگفته نماند نمونه تصویر دوربین مداربسته آنالوگ تا حد زیادی به برند، مدل و لنز آن بستگی دارد. اگر قصد دارید نمونه تصویر هر کدام از این نوع دوربین آنالوگ را مشاهده نمایید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه لیست دوربین‌های مداربسته برایتون مشاهده نمایید.

 

معایب دوربین مداربسته آنالوگ

علاوه بر مزایایی که در خصوص دوربین مداربسته HD خدمتتان ارائه دادیم، دوربین مداربسته آنالوگ دارای معایبی نیز می‌باشد. از جمله معایبی که برای دوربین مداربسته آنالوگ می‌توان نام برد شامل موارد زیر می‌باشد:

  • نرخ فریم و کیفیت تصویر پایین دوربین آنالوگ: نرخ فریم دوربین‌های آنالوگ کم‌تر از دوربین‌های تحت شبکه است و بنابراین در مناطقی که حرکت زیادی وجود دارد و نیاز دارید جزئیات تصویر را در زمان‌های خاص مشاهده نمایید، دوربین آنالوگ شرایط ایده آلی را فراهم نمی‌نماید و تصاویر واضحی را در حالت بزرگنمایی دیجیتال به شما ارائه نمی‌دهد.
  • پوشش کم‌تر دوربین‌های آنالوگ: دوربین‌های آنالوگ معمولا فضای کمتری را نسبت به دوربین‌های تحت شبکه پوشش می‌دهند.
  • نیاز به کابل‌های بیشتر در دوربین‌های آنالوگ: شما به یک کابل برق، به علاوه یک کابل DVR نیاز دارید، در حالی که فقط با یک کابل برای دوربین‌های IP نیاز دارید.
  • عدم امکان رمزگذاری در دوربین‌های آنالوگ: عدم رمزگذاری در دوربین‌های آنالوگ به این معنی است که هکر می‌تواند به طور بالقوه به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند یا سیگنال شما را با یک سیگنال خارجی جایگزین کند.

 

ramtin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *