دوربین وای فای Wifi برایتون

دوربین وای فای

دوربین وای فای | دوربین بیسیم

دوربین وای فای wifi جهت پرستاری از کودک، سالمند و حیوان خانگی کاربرد دارد. دوربین بیبی کم، وایرلس، خانگی، بیسیم سایر نام های آن در بازار است. بهترین قیمت و کیفیت همراه با 24 ماه گارانتی داتیس، برخی از ویژگی های این محصول است. در این مقاله ما بصورت تصویری و کامل آن را بررسی کرده ایم.

دوربین وای فای Wifi

یکی از دغدغه‌های بزرگ خانواده‌های ایرانی در چند سال اخیر، بحث نظارت، مراقبت و کنترل کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی‌اشان بوده است. دلیل آن هم کاملا واضح هست. مدت زمان حضور افراد بیرون از منزل بیشتر از داخل منزل است.

بهترین راهکار در این حالت عموما استفاده از پرستار برای مراقبت از کودک و سالمند در منزل است. اما این راهکار خود یک سری چالش‌های اساسی به همراه دارد. چالش‌ها و سوالاتی مانند:

  • آیا پرستار کاملا مراقب کودک ما هست؟
  • آیا رسیدگی پرستار به پدر یا مادرمان، کافیست؟
  • چگونه نحوه برخورد پرستار با کودکم را ببینم؟
  • پرستار مادر سالمندم به موقع و سروقت داروهای او را می‌دهد؟
  • با استرس و دلتنگی ندیدن فرزمندم در طول روز چه کنم؟

ویدیوی زیر را ببینیم:

چرا دوربین وای فای Wifi؟

دوربین وایرلس یکی از انواع دوربین های تحت شبکه است. برای نصب آن دو حالت وجود دارد. یا اینکه از دوربین‌های باسیم استفاده کنیم یا بیسیم. تصور اینکه برای نظارت و مراقبت از کودک، سالمند یا حیوان خانگی‌امان، در خانه مجبور به دریل‌کاری، داکت زدن و کابل کشی هستیم، وحشتناک هست. به همین دلیل پیشنهاد استفاده از محصولات دوربین بیسیم برایتون انتخابی رد نشدنی است.

دوربین وای فای یا دوربین بی سیم (بیسیم) یک راه حل بی دردسر و ارزان برای مجهز کردن خانه، مغازه یا دفتر کار است. این دوربین به عنوان بی بی کم نیز شناخته می‌شود.

 

 

از این دوربین مداربسته به عنوان دوربین اتاق کودک، دوربین مراقبت از سالمندان، دوربین نظارتی از حیوانات و نظارت بر دفتر کار استفاده می‌شود. تصاویر این دوربین‌ها را به راحتی می‌توان از طریق اپلیکیشن تلفن همراه مشاهده و از راه دور کنترل کرد.

علاوه بر این برای مشاهده‌ی زنده تصاویر در فاصله‌های کوتاه نیازی به استفاده از اینترنت نیست. چون می‌توان مستقیما به دستگاه متصل شد.

آیا خرید دوربین بیبی کم به صرفه است؟

در بالا به دوربین‌های باسیم و بی سیم وایرلس اشاره کردیم. اما آیا خرید دوربین وای فای به صرفه هست؟ اجازه بدهید با یک مثال این موضوع را روشن‌تر کنیم.

فرض کنید که شما برای نظارت بر اتاق کودکتان قصد خرید یک عدد دوربین مداربسته داشته باشید. هدف شما هم صرفا دیدن عملکرد پرستار فرزندتان است. مقایسه قیمتی زیر را ببینیم:

  • هزینه خرید دوربین باسیم حدود 500 هزار تومان است. هزینه خرید دوربین wifisss حدود 800 هزار تومان است.
  • هزینه خرید دستگاه ضبط کننده حدود 1.400.000 تومان است. در صورتی که دوربین وای فای نیازی به دستگاه رکوردر ندارد.
  • خرید یک هارد برای ضبط تصاویر حدود 1.000.000 تومان است. بر روی دوربین وایرلس برایتون یک رم SD بصورت رایگان قرار دارد.
  • باید کابل کشی و داکت کشی از دوربین تا دستگاه انجام شود. اما در حالت بی سیم نیازی به این کار نیست.
  • هزینه ی خرید آداپتور، BNC و … وجود دارد. در دوربین بیسیم این هزینه نیاز نیست.
  • نیاز به نصاب برای نصب و راه اندازی دوربین باسیم احساس می‌شود. در صورتی که در نصب دوربین مداربسته وای فای خود شما با آموزش‌های ما بصورت کامل می‌توانید این کار را انجام دهید.

با بررسی 6 مورد بالا کاملا مشخص هست که برای دیدن و مراقبت از فرزند، پدر و مادرمان و یا پت خانگی خرید دوربین وای فای کاملا به صرفه‌تر است.

مزایای دوربین پرستار برایتون به نسبت رقبا

  • محصولات برایتون دارای سرور داخلی در داخل کشور هستند. بنابراین شما بالاترین سرعت مشاهده تصاویر روی موبایل یا دستکتاپ را بدون قطعی خواهید داشت.
  • زبان تمامی محصولات برایتون فارسی است. از طرفی نرم افزار مشاهده تصاویر نیز کاملا بومی شده و دارای راهنمای گویای فارسی است.
  • نصب و راه اندازی نرم افزار برایتون بسیار سریع و ساده انجام می‌شود. ما در ویدیوی زیر این مورد را بررسی کرده‌ایم.

 

 

  • تاخیر در ارسال فرمان بصورت نرم افزاری وجود ندارد. شما بصورت لحظه‌ای می‌توانید دوربین را چرخانده و تصاویر را ببینید.
  • شما به سادگی می‌توانید تصاویر دوربین وای فای را روی دستکتاپ علاوه بر موبایل ببینید.
  • اتصال دوربین پرستار کودک به دستگاه ضبط کننده NVR امکان پذیر است.
  • به دلیل وجود قابلیت Motion Tracking، در صورت عبور از مقابل دوربین، سوژه ردیابی می‌شود.
  • به دلیل قابلیت Two Way Audio امکان گفتگوی دوطرفه بین مبدا و مقصد وجود دارد.
  • دارای کارت حافظه SD بصورت رایگان همراه دوربین ارائه خواهد شد.
  • گارانتی معتبر 18 ماه داتیس، خیال شما را بابت تعمیرات و خدمات پس از فروش راحت می‌کند.

کاربردهای دوربین بیبی کم وای فای

دوربین‌های وای فای کمک حال شما در مراقبت، پرستاری، نگه داری و حمایت از عزیزان و اموال شما هستند. هنگامی که کیلومترها دورتر از آن‌ها هستید، نظارت کافی را داشته باشید. دوربین‌های وای فای در سطح جهانی کاربردهای گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف دارند.

ما در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می‌کنیم. اگر شما نیز تجربه مشابهی در استفاده از آن دارید، لطفا به ما و افراد دیگر کمک کنید.

1- دوربین کنترل حیوانات (خانگی)

اولین کاربرد دوربین وای فای، استفاده به عنوان دوربین مراقبت از حیوانات خانگی است. با استفاده از این دوربین‌ها شما می‌توانید به سادگی حیوانات خانگی خود را ببینید، صدای آن ها را بشنوید و با آن‌ها صحبت کنید. علاوه بر این اگر مکان دوربین بی بی کم، کمی تاریک و یا کم نور باشد، دوربین بیبی کم برایتون با استفاده از نور مادون قرمز می‌تواند تصاویر را تا فاصله‌ی 10 مترمربع برای شما نمایش دهد.

 

 

همچنین قابلیت چرخش 360 درجه و دنبال‌کردن حرکت خودکار (Auto Tracking) دوربین نگه‌داری حیوانات وای فای برایتون به شما این امکان را می دهد که حیوانات خود را به آسانی زیر نظر داشته باشید.

2- دوربین پرستار کودک | اتاق کودک | دوربین بیبی کم برایتون

در اتاق کودک نیاز به دوربین کنترل کودک داریم. اینکه مشغول چه کاری هست یا حتی پرستار او، مراقبش هست یا خیر؟ گاهی دقیقا نیاز داریم تا ببینیم کودکمان چه غذایی می‌خورد یا پرستار به او چه غذایی می‌دهد؟

گاهی نیاز به دیدن تصاویر ضبط شده‌ی قبل داریم. اینکه فرضا پرستار کودک یا سالمندمان در یک روز خاص و یک زمان خاص چه عملی را انجام داده است.

کودکان به صورت پیوسته به مراقبت احتیاج دارند. اما این امکان برای والدین وجود ندارد که هر روز و هر دقیقه از آن‌ها چشم بر ندارند. این دوربین‌ها به منظور پرستاری یا مراقبت از کودک تولید شده‌اند.

دوربین مراقبت از کودک و نظارت بر پرستار یک سیستم نظارتی هست که هدفش کاهش دلشوره‌ی افراد است.

کودکان درکی از خطراتی که با آن مواجه هستند، ندارند. بارها دیده‌ایم که کودک به سمت پریز برق رفته، چاقویی را بر می‌دارد، شی‌ای را در دهانش می‌گذارد و … به همین دلیل چشم برداشتن از کودک یک ریسک محسوب می‌شود. از طرفی مراقبت 24 ساعته از کودک هم به‌شدت سخت و نشدنی هست. بماند مادرانی که ساعاتی از روز بیرون منزل کار می‌کنند.

پس نیاز به یک راهکاری داریم که کمی از این دغدغه‌های والدین را کمتر کنیم. ما در داتیس بواسطه‌ی تولید محصولات کنترل کودک با 18 ماه گارانتی تلاش کرده‌ایم تا محصول کاربردی و با کیفیتی را عرضه کنیم.

 

با این دوربین شما می‌توانید کودک خود را با استفاده از تبلت یا گوشی موبایل در هر نقطه‌ای که هستید، تماشا کنید. والدین می‌توانند علاوه بر تصویر، از طریق قابلیت Two Way Talk صدای کودکشان را نیز بشنوند. حتی اگر کودک به سن تکلم هم رسیده باشد، با او گفتگوی دو طرفه داشته باشند.

در این دوربین یک اسپیکر برای پخش صدا و یک میکروفون داخلی برای دریافت صدای محیط تعبیه شده است. همچنین با قابلیت تشخیص حرکت دوربین در صورت تکان خوردن نوزاد دستگاه به شما هشدار می‌دهد و مطلع می‌سازد.

 

3- دوربین وایرلس مراقبت از سالمندان

لطف و زحمات پدر و مادرها بر هیچ‌کس پوشیده نیست. هر کسی در پی جبران آن هست. اما شرایط زندگی در این روزها کمی مسایل را پیچیده‌تر کرده است. هر خانواده‌ای درگیر مشکلات بخصوص خود هست و همین عاملی برای رسیدگی کمتر به والدین محسوب می‌شود. خب از طرفی سالمندان نیاز به رسیدگی بیشتری دارند و از طرفی امکان رسیدگی تمام‌وقت به آن‌ها نیست.

یکی از راهکارها در این مواقع، استخدام یا گرفتن یک پرستار برای سالمندان در منزل است. اما خود این انتخاب، با ترس و دغدغه‌هایی همراه است. ترس ماجرا زمانی بیشتر می‌شود که نمی‌دانیم رفتار و برخورد پرستار با والدینمان مناسب هست یا خیر؟

با دوربین بیبی کم می‌توانید افراد دارای مشکلات حرکتی و آلزایمر را کنترل کنید. و با آن ها مکالمه‌ی دوطرفه برقرار کنید. علاوه بر این، دوربین وای فای کاربرد گسترده‌ای در خانه‌های سالمندان دارند و می‌توانند امنیت و سلامت سالمندان را در آنجا تضمین کنند.

یکی از روش‌هایی که این ترس ما را کمتر می‌کند، کنترل کردن شرایط محیطی است. یعنی حداقل شرایط خانه را زیر نظر داشته و از اتفاقات آن باخیر باشیم. برای این مورد حتما باید از دوربین‌‌های مداربسته استفاده کنیم. در ابتدای این مقاله در مورد معایب نصب دوربین مداربسته سیمی صحبت کردیم.

بهترین انتخاب در این حالت، دوربین مداربسته پرستار سالمند (مراقبت از سالمند یا نظارت سالمند) است.

دوربین پرستاری از والدین

دوربین مداربسته سیم کارت خور وایرلس

یکی از روش‌هایی که می‌توان اینترنت دوربین وای فای را تامین کرد، اینترنت سیم کارت است. دوربین مداربسته وای فای سیم کارت خور، قابلیت پشتیبانی از سیم کارت 3G و 4G را دارد و نیازی به مودم برای اتصال به اینترنت ندارند.

به همین علت دوربین بیبی کم وای فای سیم کارتی گزینه مناسبی برای باغ‌ها، ویلاها و زمین‌های کشاورزی و مکان‌هایی است که امکان نصب مودم در آن‌ها وجود ندارد. همچنین در صورت قطع اینترنت، تصاویر بر روی حافظه دستگاه ذخیره می‌شود. پس از اتصال مجدد دوربین وای فای به اینترنت، تصاویر قابل مشاهده خواهند بود.

 

انتقال تصویر دوربین بیسیم وای فای

دوربین بیبی کم وای فای نیازی به کابل‌های انتقال تصویر و دستگاه‎‌های ضبط تصویر مثل DVR ندارد. و می‌تواند سیگنال‌های تصویر و صوت را از طریق اتصال وای فای و با سرعت بالا منتقل کند. همچنین دوربین بی بی کم وای فای از تکنولوژی P2P استفاده می‌کنند. برای انتقال تصویر نیازی به IP استاتیک نیست.

بنابراین برای انتقال تصویر تنها به یک تلفن همراه و اینترنت احتیاج دارید که می‌تواند از طریق مودم و یا سیم کارت 3G یا 4G تامین شود. در مواقعی که فاصله‌ی تلفن همراه تا دوربین وای فای کوتاه باشد، می‌توان از طریق access point خود دستگاه نیز به دوربین بیبی کم وای فای متصل شد و دیگر نیاز به اینترنت نیست.

 

قابلیت های دوربین بی سیم(جعبه گشایی کامل)

 

  • برنامه ضبط تصویر: دوربین وای فای برایتون قابلیت پشتیبانی کارت حافظه تا 128 گیگ را دارد. با استفاده از نرم افزار برایتون شما می‌توانید حالت های مختلف را برای ضبط تصاویر انتخاب کنید. حالت‌هایی مثل ضبط 24 ساعته که بی‌وقفه تصاویر را ضبط می‌کنند، ضبط برنامه‌ریزی شده برای روزها و ساعت‌های خاصی از هفته و یا ضبط فقط در هنگام تشخیص حرکت اجسام جلوی دوربین بیبی کم. همچنین این دوربین قابلیت ضبط تصاویر در فضای ابری را نیز دارند. شما می‌توانید بدون محدودیت تصاویر خود را در cloud ذخیره کنید.
  • نصب و راه اندازی آسان: یکی از ویژگی‌های بیبی کم وای فای برایتون این است که در طی راه‌اندازی دستگاه و نصب برای اولین بار، راهنمای گویای دستگاه شما را مرحله به مرحله راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید در کم تر از 1 دقیقه دوربین مداربسته wifi خود را راه اندازی کنید. همچنین منوی فارسی دستگاه باعث شده که کار با دستگاه بسیار آسان‌تر شود. علاوه بر این استفاده‌ی دوربین بیبی کم برایتون فقط محدود به استفاده‌ی رومیزی نیست.
    شما می‌توانید از این دوربین به صورت سقفی نیز استفاده کنید. فقط کافیست در اپلیکیشن برایتون حالت دوربین بیبی کم را به حالت وارونه تغییر بدهید. برای آموزش تصویری و گام به گام نصب و راه اندازی دوربین وای فای IoT برایتون می‌توانید روی لینک کلیک کنید.
  • مکالمه دو طرفه: دوربین بیبی کم وای فای برایتون دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است. با استفاده از نرم افزار برایتون شما می‌توانید با مخاطب خود ارتباط دو طرفه برقرار کنید.
  • نرم افزار انتقال تصویر: با استفاده از نرم افزار Briton CCTV Pro یا نرم افزار B IOT در هر زمان و هر مکانی با استفاده از تلفن همراه خود می توانید تصاویر دوربین تحت شبکه خود را دریافت کنید. نرم افزار برایتون بر روی سیستم عامل های اندروید و IoS قابل نصب است. نکته‌ی قابل توجه درباره‌ی نرم افزار برایتون این است که سرورهای انتقال تصویر برایتون داخل ایران هستند. بنابراین سرعت بسیار بیشتری نسبت به سایر برندهای دیگر که از سرورهای خارج از کشور استفاده می‌کنند، دارد.
  • دید در شب هوشمند: یکی از قابلیت‌های ضروری دوربین وای فای، توانایی دید در شب است. نبود این قابلیت به این معنی است که عملا دوربین در تاریکی بی‌استفاده است. دوربین بیبی کم برایتون با استفاده از قابلیت دید در شب هوشمند در مکان‌های تاریک یا کم نور به صورت اتوماتیک به حالت دید در شب رفته و با استفاده از نور مادون قرمز (IR) حتی در تاریکی مطلق تصاویر واضحی را تا شعاع 10 متری نشان می‌دهد.
  • PTZ: دوربین‌های بیبی کم برایتون توانایی چرخش به طرفین، بالا و پایین و زوم (PTZ) را دارند. و می توانند 355 درجه به صورت افقی و 90 درجه به صورت عمودی دوران کنند. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن برایتون این چرخش را کنترل کنید. این قابلیت باعث شده که بتوان با هر کدام از دوربین‌ها فضای گسترده‌تری را پوشش داد.
  • تشخیص حرکت‌: تشخیص حرکت از ویژگی‌های کلیدی دوربین‌های وای فای است که از دو جهت اهمیت دارد. اولین مزیت تشخیص حرکت این است که دوربین می‌تواند در هنگام تشخیص حرکت به کاربر هشدار دهد و از تحرکات جلوی دوربین آگاه کند. دومین مزیت این مشخصه این است که می‌توان برنامه ضبط دستگاه را طوری تنظیم کرد که فقط در هنگام تشخیص حرکت شروع به ضبط کند. این قابلیت در اشغال حجم حافظه دستگاه بسیار تاثیر گذار است.

قیمت دوربین وای فای گردان

قیمت دوربین وای فای به فاکتورهایی مثل رزولوشن، زاویه دید و داشتن قابلیت هایی مثل دید در شب، توانایی چرخش، هشدار و تشخیص حرکت هوشمند بستگی دارد.

این پارامترها را در ویدیوی زیر ببینیم:

 

از طرف دیگر بسیاری از دوربین‌های مداربسته در ایران، وارداتی هستند و به همین علت قیمت آن ها نسبتا زیاد است. علی‌رغم این قیمت زیاد مشکلاتی نظیر سرعت پایین انتقال تصویر آن‌ها به علت سرورهای خارجی، سخت بودن کار با رابط کاربری به علت عدم پشتیبانی از زبان فارسی را دارند.

در مقابل، شرکت پویش رایان داتیس تمام تجهیزات مداربسته‌ی خود را تحت عنوان برند برایتون در خط تولید خود، تولید می‌نماید. به همین علت قیمت دوربین های مداربسته برایتون و از جمله دوربین بیبی کم وای فای iot برایتون ارزان‌تر از محصولات مشابه با مشخصات فنی یکسان است.

شما می‌توانید این محصولات را به صورت آنلاین و با ارسال فوری از این لینک خریداری کنید.

 

بهترین مارک دوربین مداربسته Wifi بی سیم

برندهای زیادی در حال حاضر به تولید و عرضه‌ی دوربین مداربسته وایرلس یا بی سیم می‌پردازند. این مورد مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این قسمت دوربین مداربسته بیسیم Wifi برند برایتون را با برند شیائومی مقایسه نمودیم.

با مشاهده این فیلم می‌توانید تصمیم بگیرید کدام یک از دوربین‌های وای فای برای شما مناسب است. برای مشاهده انواع دوربین مداربسته برایتون به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.

 

خرید دوربین مداربسته وای فای

شما همیشه نمی‌توانید از عزیزان و اشیای با اهمیت خانه و محل کار خود محافظت نمایید. برای محافظت از آن نیازمند استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند می‌باشید.

دوربین‌های وای فای کوچک می‌تواند یک راه حل ارزان برای هوشمندسازی خانه یا دفتر کار شما باشد. تا بتوانید از راه دور همه چیز را تحت کنترل خود در آورید.

اگر قصد خرید دوربین‌های وای فای گردان برایتون را دارید، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز این دوربین را از طریق وبسایت خریداری کنید تا سریعا برای شما ارسال شود. برای کسب اطلاعات بیش تر هم‌چنین با کارشناسان ما در دوربین بازار تماس گرفته و اطلاعات کاملی در خصوص راهنمای خرید دوربین وای فای بدست آورید.

 

منبع : شرکت پویش رایان داتیس

ramtin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *